خوبم یا بدم ؟

این روزها و روزهای گذشته هر کی میپرسه ساده جان چطوری؟ با خنده و سروصدا و گاهی با بی حالی جواب میدم خوبم.....خوبم ولی خسته ام... عالیم... خداروشکر.... میگذره.... بد نیستم.... ای .... من خوبم تو چطوری؟

ولی ته دلم مدام از خودم میپرسم؛ ساده تو خوبی ؟ تو واقعا خوبی؟ تو واقعا خوبی و خسته ای ؟ تو عالیی؟

و مثل همیشه که فکر میکنم ادمها تنها خودشونن که میتونن سوالات ذهنشون رو پاسخگو باشن؛ به خودم جواب میدم .......

اینکه فکر میکنم باید کسی باشه که دلخوشیهامو باهاش درمیون بذارم؛ یعنی خوبم ؟
اینکه شبیه کسی شدم که دلش میخواد یکی بیاد تا باهاش بلند بلند بخنده؛ یعنی خوبم ؟
اینکه شدم مثل ادمهایی که منتظرن تا یکی باشه تا همه چی عوض بشه؛ یعنی خوبم ؟
اینکه منتظرم تا یکی بیاد تا دلم خوش بشه، یعنی خوبم ؟
اینکه منتظرم تا یکی باشه و باهاش برم بام تهران؛ یعنی خوبم ؟
اینکه فکر می کنم کار کردن زیادم خنده دار شده ، یعنی خوبم ؟
اینکه همش منتظر یه فرصتم تا خستگی هام در بره ؛ یعنی خوبم؟
اینکه همش منتظرم تا یه دلیلی باشه تا مرخصی بگیرم تا خستگی هام در بره؛ یعنی خوبم ؟
اینکه منتظرم تا دوتا رفیق پایه داشته باشم برای سفر و این همه تنها نباشم مدام، یعنی خوبم ؟
اصلا اینکه من این همه شبیه ادمهای منتظرم؛ یعنی خوبم ؟
من خوبم ؟ یا  فقط فکر میکنم که خوبم..فکر میکنم که خوبم ولی خسته ام....فکر میکنم که عالیم.....؟
من خوبم ؟ نه نیستم..... من فقط فکر میکنم که خوبم...

پی نوشت: ساده باشید و مهربان..

۲ لایک
عزیزدلم اکثرمون همین هستیم. منتظر روز خوبی که بیاد. کاش بتونیم از حال لذت ببریم، کاش

من خوبم هوپ جان ولی کمی خسته ام ..... اینطوری واقعا فکر میکنم :-)
تو خوب باشی من هم خوبمممممممممم

ایمیل رو دیدی ؟ خیلی خوبهههههههههه دوستش دارمممممممممم :-)))

راستی ؛ من فدای شما بشم... اشاره به پیام خصوصیمون :-)

۲۴ تیر ۲۰:۴۳ رضا چترزرین
یکم قلموت بزرگ کن

چشم ..حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آهای روزهای دلتنگی
آیا من شبیه دختری هستم که بشود فریبش داد ؟!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آینده‌ی ذوق زدگی یا ذوق زدگی آینده
اوهههه چهار ماه گذشت ؟
انفجار خنده تعجبی ....
فردا به روایتی اول مهر است .....
نه از جنس غصه .... نه از جنس غم ...
عزای حسین
سمبوسه با طعم خاطرات
اوا ...
فکر کنم که خل شدم ....
اولین قدم....
آرشیو مطالب
موضوعات
آنچه دل میگوید.... (۱۰)
عاشقانه های خط خطی (۵)
غم راه خودش رو باز میکنه (۱)
از غرهای زده نزده (۷)
روشنفکری؛ تولید ملی (۳)
پیوند ها
خرمالوی سیاه
ماهی طلا
پسر روزگار
یک عدد قحطی زده
نیکولا
خنده های صورتی
الهه
به روایت یک زهرا
روزگار نو
یک دانشجوی پزشکی
قوی باش رفیق
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان