شاد یعنی شادااااااااا

همون بغل دستیم بود که خیلی کله می کشید؛ یه دونه از این ماسماسکهای مورد علاقه من رو گذاشته بود توی گوشِ بینواش و اگه از من می پرسی، خیلی خدا به خیر گذروند که با صدای بلند آهنگش کل مترو نیومدن وسط واسه قر دادن .... حالا راستشو بگم من که پاهام داشت می رفت که ریتم بگیره که دیگه پیاده شدم .... حیففف.......


اهنگش شاد بود از این نوع


پی نوشت: موقع پیاده شدن گفتمش که اهنگ شاد بوداااااا ولی یه خورده صداش بلند بود .... و او همچنان خیره به من نگاه کرد و من باز خودجوش به این نتیجه رسیدم که دیگه نطق نکنم :))


۳ لایک
:))))

:))))))))))

۳۱ تیر ۲۳:۳۴ Red man ®®
:))))) نه عاقا red man رو جناحی نکنین
+من برقصم شما از خنده روده بر میشین:))) اصن خیلی افتضاحم!:)))
اما تو مترو کی به کیه:))) برقص بابا

باباااااااا اصلا مگه این فروشنده ها جایی برای رقصیدن میذارن ؟ نه والا ...نه بلا

وسط باید خالی باشه وگرنه من نمیرقصم .اصرار نکن :))

۳۱ تیر ۱۷:۵۶ Red man ®®
:))) اینجور وقتا من خودومو ول میدم میزارم پاهام ریتم بگیره:))) فوقش میگن طرف دیوونه بود! :)))

بیخود نیست که red mani دیگه :))

حالا یه نموره برقص ببینیم چی تو چنته داری :))

آهااااان بیا وسططططط، شله شله شله :-))))
دوست داشتی بیان رو تا الان؟

اوه اوه..........اوه اوه....... خانمها دست ؛ آقایون رقص :))

خوبه ..... فعلا خوبه .فقط آیکون نداره رو مخه :))

۳۰ تیر ۲۲:۴۰ علیرضا آهنی
وای خخخخ

آره .... واااااااییییییییی خخخخخخخخخخخخ

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آهای روزهای دلتنگی
آیا من شبیه دختری هستم که بشود فریبش داد ؟!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آینده‌ی ذوق زدگی یا ذوق زدگی آینده
اوهههه چهار ماه گذشت ؟
انفجار خنده تعجبی ....
فردا به روایتی اول مهر است .....
نه از جنس غصه .... نه از جنس غم ...
عزای حسین
سمبوسه با طعم خاطرات
اوا ...
فکر کنم که خل شدم ....
اولین قدم....
آرشیو مطالب
موضوعات
آنچه دل میگوید.... (۱۰)
عاشقانه های خط خطی (۵)
غم راه خودش رو باز میکنه (۱)
از غرهای زده نزده (۷)
روشنفکری؛ تولید ملی (۳)
پیوند ها
خرمالوی سیاه
ماهی طلا
پسر روزگار
یک عدد قحطی زده
نیکولا
خنده های صورتی
الهه
به روایت یک زهرا
روزگار نو
یک دانشجوی پزشکی
قوی باش رفیق
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان