فردا به روایتی اول مهر است .....



اول مهر که میشه ؛ همیشه یه هیجان خاصی تو دل و دماغ آدم می افته که نگو و نپرس ......

منِ بینوا به خاطر این اول مهر که هیجان خاصی توی دل و دماغ آدم می اندازه؛ حتی روز عاشورا هم رفتم سرکار..... ای بترکی اول مهر که همیشه یه هیجان خاصی تو دل و دماغ آدم می اندازی ( آیکون بزنم توی سرش )

حالا فردا چون اول مهره و همیشه یه هیجان خاصی توی دل و دماغ آدم می اندازه ؛ به نظرتون من کدوم مانتو و روسری خوشگلمو سر کنم که برو بچ خوششون بیاد ؟



پی نوشت : همیشه بخندید لطفا ...
۲ لایک
بعضیا خوب همیشه سر میزنند و نظر می گذارند...اما پیش ما نمیاند....
اصلانم منظورم هوپ جان نیست :))))

حسودی نکن برادر مننننننن

بعدشم اون موقع که کلی با هم دل میدین و قلوه میگیرین؛ مگه یاد ساد جان هم میکنید.....
عجبااااااااااا

۰۲ مهر ۲۱:۱۵ Red man ®®
واقعا رو مخ نبود؟! من دیگه حرفی ندارم:)))
اره:)) یازدهم :/ ینی همون سوم دبیرستان خودمون:)))
:)) آبی گلدار بگیر. قشنگیش به گلای ریزشه

یازدهم چه رشته ای ؟

تجربی باشه که دیگه دهنش ......... ببخشید البته ها

آبی با گلهای صورتی خیلی دوست دارم ...به خودا

اممم به نظرم اون طوسی دلبرتو با روسری گلگلی ات بپوش و برو :-)

پیشنهاد خوبی بود ولی ولی اما :)
انتخابم اون مانتو سورمه ای با طرح کاشی سنتی ها بود :))

این اهنگ" بوی ماه مهر" بود!یادته؟
پخش میشد انگار قصاب محلمون با ساطور اومده شقه شقم کنه.
حالا که درسم تموم شده دیروز برا آبجیم پخشش کردم بلکه یکم روانشو بهم بریزم!  نه تنها ککش نگزید:/ خندش هم گرفته بود:/
بیخیال
اها اون مانتو آبی گلداره رو بپوش با اون روسریه که عیدی خریدی

یادمه ولی به نظرم اصلا روی مخ نبود خدایی :))

خواهرت بامزه است :)) چندمه ؟

آبی گلدار ندارم که :)) ولی به فکرم انداختی که برم پارچه آبی بخرم و یه مدلی از توش دربیارممممممم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آهای روزهای دلتنگی
آیا من شبیه دختری هستم که بشود فریبش داد ؟!
دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آینده‌ی ذوق زدگی یا ذوق زدگی آینده
اوهههه چهار ماه گذشت ؟
انفجار خنده تعجبی ....
فردا به روایتی اول مهر است .....
نه از جنس غصه .... نه از جنس غم ...
عزای حسین
سمبوسه با طعم خاطرات
اوا ...
فکر کنم که خل شدم ....
اولین قدم....
آرشیو مطالب
موضوعات
آنچه دل میگوید.... (۱۰)
عاشقانه های خط خطی (۵)
غم راه خودش رو باز میکنه (۱)
از غرهای زده نزده (۷)
روشنفکری؛ تولید ملی (۳)
پیوند ها
خرمالوی سیاه
ماهی طلا
پسر روزگار
یک عدد قحطی زده
نیکولا
خنده های صورتی
الهه
به روایت یک زهرا
روزگار نو
یک دانشجوی پزشکی
قوی باش رفیق
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان